vineri, 29 octombrie 2010

Mesaj socant adresat tinerilor

Un singur lucru m-a ţinut treaz în noaptea asta, un singur lucru m-a frământat pe parcursul întregii dimineţi şi anume: peste o sută de ani, marea majoritate a oamenilor din această clădire vor fi posibil în iad. Şi chiar mulţi din cei ce îl declară pe Isus Cristos ca Domn vor petrece o veşnicie în iad. Veţi întreba: „Pastore, cum poţi spune aşa ceva?” Pot spune aşa ceva, pentru că nu-mi conduc lucrarea creştină în America. Îmi petrec majoritatea timpului, predicând în America de Sud, în Africa, în Europa de Est şi vreau să ştiţi, că atunci când priveşti la creştinismul american, vezi că este bazat mai mult pe o cultură păgână, decât pe Cuvântul lui Dumnezeu. Şi atâţia oameni sunt induşi în eroare, atâţia tineri sunt induşi în eroare, atâţia adulţi sunt induşi în eroare, crezând, că dacă au spus o singură rugăciune în viaţa lor, vor ajunge în cer. 

Când se uită în jur la alţii care declară că-L ştiu pe Cristos şi îi văd pe aceşti oameni la fel de lumeşti ca şi cei din lume, şi apoi când se compară ei cu ei înşişi, nimic nu le tulbură inima. Ei se gândesc: „Ei bine, sunt la fel ca majoritatea din grupul meu de tineret – privesc lucruri la televizor pe care nu ar trebui să le privesc şi fac glume pe seama lucrurilor pe care Dumnezeu le urăşte, port haine sexy, vorbesc ca cei din lume, mă comport ca cei din lume, iubesc muzica lumească, iubesc atât de mult lucrurile lumeşti, dar binecuvântat fie Dumnezeu, sunt un creştin. De ce sunt creştin? Nu par cu nimic deosebit de majoritatea celor de la biserica mea. De ce sunt creştin? Pentru că a existat un moment în viaţa mea, când m-am rugat şi L-am invitat pe Isus Cristos să vină în inima mea”. Vreau să ştiţi, că cea mai mare erezie existentă în Biserica americană evanghelică şi protestantă este că, dacă te rogi şi îl inviţi pe Isus Cristos în inima ta, El va veni în mod sigur. Nu veţi găsi asta nicăieri în Scriptură, nu veţi găsi asta nicăieri în istoria baptiştilor, decât abia cu cincizeci de ani în urmă. 

Ceea ce trebuie să ştiţi e, că mântuirea e prin credinţa şi doar prin credinţa în Isus Cristos. Iar credinţa în Isus Cristos este precedată şi urmată de pocăinţă – o întoarcere cu spatele la păcat, o ură pentru lucrurile pe care le urăşte Dumnezeu şi o dragoste pentru lucrurile pe care le iubeşte Dumnezeu, o creştere în sfinţenie şi o dorinţă de a nu fi ca Britney Spears, de a nu fi ca cei din lume, de a nu fi ca marea majoritate a creştinilor americani, ci de a fi ca Isus Cristos!
Fragmente dintr-o predica a pastorului Paul Washer intr-o biserica din SUA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu